tja

Sak jag har insett: jag är skitdålig på att plugga.
Och ni bah är du ju inte alls deeeeeeeet 
men alltså JO!!!!! Alltid trott att jag vart helt ok på det ändå men ju mer jag tänker på det, ju mer inser jag att jag är extremt exceptionellt dålig på det. När jag pluggade som mest bröt liksom min epilepsi ut. Ej rekommenderad pluggmetod.
Och folk som hängde med mig på gymnasiet vet ju att jag där bara flöt med strömmen, eventuellt satt med en bok och tänkte på annat. Skrev en uppsats i sista minuten. Och man kan inte göra så nu, och det skrämmer skiten ur mig.
 
MEN jag har köpt block och pennor i olika färger och jag har äntligen skolböckerna så nu fan kamrater, så kör vi. Heja Annie.
 
 
Förresten om min klass: jag gillar den. Jättemycket gillar jag den. Och Cornelia skriver att hennes klass är homogen men det är liksom inte min. Och så hade vi en kalasrolig minifest där jag blev fullast (såklart), vi rökte cigg på taket, diskuterade allt mellan himmel och jord, och lyssnade på Aqua. Megakul. JAG HAR FÅTT KOMPISAR. Alla är så sjukt smarta och filosofiska också, herregud. Men äh jag gillar't.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0