en liten grej

Det här med att sakna vissa människor så jävla mycket att det skaver
typ den här
och den här
och typ denna 
liksom krama om och klaga med och tröstas av och skratta med och bara finnas med.
Ah.
Det vore fint.
 
PS Cornelia, om du ser det här, vill du prata i telefon/på skype imorgon? mess-eli-messa. ska vara på biblioteket men typ, sen, om du har tid.
 
mvh vet hur få som läser min blogg men hade jag brytt mig hade jag lagt upp dagens outfit och bilder på mat och det gör jag ju inte så lite av en rebell kanske jag är fast inte alls egentligen lol orkar inte
 

Kommentarer
Postat av: cc

ja ring rign ring!!

2014-04-08 @ 07:45:50
URL: http://woupa.blogg.se
Postat av: Ebba

Åh vad jag saknar dig! Missade ditt samtal i veckan, testar att ringa nästa vecka istället. Bästa Annie <3

2014-04-20 @ 21:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0