hej hejdå

har sån lust att typ, jag vet inte,
ta bort mig från alla sociala forum,
säga tack och ajöss till precis alla, sayanora cya nevae
 
känner mig liksom lite klar med den här kroppen, den här personen som är jag. 
Hon är liksom lite irriterande, vet typ inget, har ingen som helst motivation för någonting och jag gillar henne inte riktigt. vad gör man då åt saken? 
 
hade stuckit från mig själv på stört om jag inte haft sån tur med kompisar. gillar er. jobbigaste grejen är att de flesta inte kommer vara i lund med mig - fan fattar ni inte att utan er står jag ju inte ut en sekund med den här jävla personen som är annie?
 
 
 
 
imorgon far jag hem till skåne. så jävla, jävla skönt. så slut på det här nu.
annan grej: sofia och ebba gjorde gbg så fantastiskt. luv dem. 
 
slut på uppdatering
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0