hej igen

Nämen, Annie! Hej! Sitter du vid tangentbordet nu igen?
Ja! 
 
Så du mår bättre?
Tackar som frågar, jo, lite bättre mår jag allt. Går ju ner mig totalt ibland, men nu kan jag stå upp igen. Peppar peppar ta i trä och så.
 
Vad händer i livet då? 
Det händer lite allt möjligt:
_Imorgon börjar jag på min historiakurs över 1900-talet och på tisdag med mediehistoria. Det blir kul. 
_Kollar på Buffy The Vampire Slayer med min nya korridorskompis Elsa (<3) rätt mycket. Så jävla girlpowerigt och uppiggande typ jämt. 
_Tappade min telefon på ett betonggolv så nu är den sönder. :( fixar i veckan! 
_Köpt biljett till ännu en Libertines-konsert! I Köpenhamn den här gången och är så HIMLA pepp - om 23 dagar ska jag se de där fina igen med härliga Erik som jag träffade när jag var i London senast. 
_BLEV GODKÄND PÅ TENTAN! Måste dock skriva massa seminarieuppgifter så jag kan få CSN. Oops etc.
_Tänker rätt mycket på politik och vad jag ska rösta på. Går sådär. Om två veckor gäller det. Ni röstar väl?
 
Klart vi röstar, tror du vi är dumma eller?
Nä, det gör jag såklart inte. Men man kan ju glömma att rösta ändå.
 
Var det allt?
Ja. Det var nog allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0