musikofili

Kompisar! 
För ett litet tag sedan kom jag på att musikjournalist (journalist överlag kan säkert vara roligt, men just musikjournalist (och resejournalist jösses) gav mig lite fjärilar i magen) nog vore ett ganska fett jobb för mig - men man vet ju aldrig förrän man har provat.
 
Så tänkte jag att jaha, då får jag väl prova då. Se om jag tycker det är roligt eller mest jobbigt, se om jag kanske kanske kanske för en jävla gångs skull kan ha hittat något jag tycker vore kul att göra, trots att det skulle vara ett måste.
Sagt och gjort, nu har jag en blogg som heter musikofili och som precis blivit offentlig. Ni kanske kan ta er en titt? Kanske kan säga till en kompis eller två? Skulle bli så himla glad och tacksam.
 
Den här bloggen kommer såklart finnas kvar, jag är fortfarande den överdramatiska besserwiesser-idiothoran jag alltid varit och trivs med att skylta med det. No shame.
 
Edit: märkte nu att länken inte fungerade?? det är såklart musikofili.blogg.se som gäller. kram och hångel på er! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0