snabbt



Hej.
Jag mår inte så bra just nu. Får ledsenhetsattacker härs och tvärs och sover i samma rum som kompisar i hopp om lite trygghet.
Ni är fina och det enda jag försöker tänka på är vad ni har gjort och sagt alla andra miljoner gånger jag mått så här, och det går nog över någon gång men just nu känns det inte så och just nu vill jag helst bli kramad, tröstad och inte prata så mycket själv.
Skriver omtenta, försöker tänka på saker som gjort mig glad en gång i tiden och ska kolla upp psykolog den här veckan för så här ska man ju inte må eller bete sig och kanske kanske skulle en psykolog hjälpa. De ska ju det i alla fall, eller kanske hjälpa en att hjälpa sig själv, jag vet inte.
 
Ska försöka plugga nu för den här pausen har blivit lite väl lång. Ska också försöka låta bli bloggen och andras bloggar en vecka och fokusera på att bli godkänd på tentan och kanske må lite bättre någon jävla gång. 
 
puss och kram
A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0