x_X

Han är det hetaste jag sett och han är rolig och smart och snäll och fin och bra på att ligga och gillar samma musik och tv-program.
Han säger att han längtar efter att träffa mig igen. Jag längtar också.
Vi smsar varje dag och hela tiden, rings vid då och då och på julafton pratar vi i två timmar. Jag kan inte sluta tänka på att hans läppar fan är de mjukaste på hela jordklotet.
Om elva dagar ska jag smaka på honom igen. Det ska bli gott.
 
Det här kan då aldrig gå väl.
Men å andra sidan är det ju när det kommer till kritan det som skulle skrämma mig mest av allt - att det skulle gå bra. 
Krossade hjärtan gör ont, men de läker ju alltid. Det är så mycket läskigare med någon som vill ha en utan att man vet när allt ska gå sönder igen - saker envisas ju med att gå sönder till höger och vänster (eller så är det jag som tar sönder dem... antagligen mer det faktiskt). Den här jävla paranoian blir jag visst aldrig av med.
Nej, hörrni kompisar,
det här kan då aldrig gå väl.
 
 
 
 
 
men tänk om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0