And where did the future go? It left us too soon - I've heard it on records, I've seen the cartoons. is it inspected, dissected and collected in jars, and put neatly with labels on a mountain on Mars

hello mates
här sitter jag på en soffa i eksjö och chillidillar. en är ju inte inskriven på Lunds folktandvård så måste åka hit och bli kollad - förhoppningsvis inga probs. Skulle dock inte förvåna mig om de påpekar det här med nikotin imorgon men den som lever får se.
 
annars då?
 
min korridor är grym, alltså, älskar den?!?!?!?!
 
hela min plan med plugg i sydamerika försvann pga dåliga förklaringar från studievägledarna. känns trist att det ska vara så - nu sitter jag och vet ca noll om vart och vad jag vill plugga.
 
Ska träffa Kajsa imorgon, peppen är brutal! 13 månader utan en kompis som har känt en sedan man var fulare än digerdöden typ är rätt så väldigt mycket.
 
 
 
jag har så _himla_ mycket studier att göra. tre seminarium nästa vecka, tusen konventioner, livet är en röra och jag hatar det och älskar det på samma gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0