liten uppdatering

Hej Annie vad gör du nu för tiden? Varför skriver du aldrig? Vad gör du med dagarna och vad tänker du på?
 
Jo tack jag bor i världens bästa korridor. Jag dricker öl ibland. Jag går ut på klubb ibland. Jag försöker hålla uppe min spanska och kollar på dubbade sitcoms. Jag försöker plugga fast inte egentligen. Jag funderar på vart jag ska fara och plugga någonstans 2015. Jag snusar rätt mycket. Jag städar mitt rum ca aldrig.
 
Jag skriver aldrig för att ?????? Överlag går min kreativitetsprocess rätt så skit. Ritar aldrig, skriver inga låtar. 
 
Tänker mest på jämställdhet som ni kanske har märkt. På om jag blir godkänd på tentan (lolz minns den gamla goda tiden när jag började grina om jag bara hade ett halvt poäng över mvg-gränsen). På vad fan jag egentligen vill göra av mitt liv. På hur sorgligt det är att jag antagligen aldrig kommer få hångla med en särskilt snygg snubbe :'( På hur underskattat stockholmska är (älskar det?!?!?!). På om en kanske skulle ta och klippa håret sitt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0