så mycket

Hej kompisar. Vad pågår i ditt liv, Annie?, undrar ni. JO det pågår faktiskt såpass mycket att ni får som uppgift att säga åt mig varje gång ni ser att jag är online på något internetforum. 
_Omtentavecka nästa vecka (har inte pluggat något)
_Tentavecka veckan där på (har inte pluggat något)
_Skicka in ansökan till utlandsstudier innan femte mars
 
 
Igår dansade jag och Ebba tills natten blev morgon. Kalasfulla. Såklart. Som så sig bör när man är tjugoett och nästan odödlig. 
För vi dansar som bara vi kan (inte alls), pratar om allt mellan himmel och jord och över och under det, skrattar tills vi kiknar, dricker öl efter öl, och blir suktade efter av killarna i bandet. Springer iväg från konversationer när vi hör en gammal soullåt eller popdänga komma på och låter det gamla indiepopkiddet i en komma frama igen.
sjunger högt med i varje låt, ja vi ska minsann ramla in i varje taxi, och vi ska minsann visa vad respekt betyder för just oss
och kanske kollar nån men vi bryr oss inte; för vi har roligt;
vi har det bra
 
jag har det bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0