Snabbo

Hej, här ligger jag i solen och slumrar/har juridikbok framför mig som jag eventuellt ska öppna någon gång. 
Annars då? JO;
- i lördags kom en av mina favoritmänniskor till Lund och sa hej nu kramas vi och dricker öl och dansar och pratar om precis allt. Sen sa hon hejdå till Lund också, för lilla älskade Ebba ska flytta någon annanstans och låta omgivningen njuta av henne. Finaste gulliga hon, kommer sakna henne så himla mycket. Så bra med någon som förstår och ändå säger till när man är lite dryg; någon man alltid kan skratta med men också gråta och prata med som att man löser världsproblem. Luv her.
- igår var jag bakis pga full både fredag och lördag. Livet alltså.
- imorgon åker jag till Småland och stannar till 4e augusti. Känns förvånansvärt skönt faktiskt. Vet inte varför. Blir sorgligt att inte ha simba där bara.

Kramisar, syns och hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0