ett två tre fyra

jag orkar inte ens vara ute och festa just nu. 
orkar inte för jag orkar ingenting. orkar inte för att han jag vill kela med inte är inom kelavstånd. orkar inte för ska jag festa ska det fan bli bland mycket folk och det är förvånandsvärt tomt ikväll. orkar inte för jag orkar inte skolan. Alls. Har ingen koll på vad som händer och i höst börjar jag plugga något annat och det ska faktiskt bli så jävla roligt (hoppas jag). orkar inte att leta sommarjobb (för nej, blev massa krångel med det i eksjö så nu har jag det tydligen inte längre).
jag orkar inte ens supa bort mina sorger. 
förutom imorgon. imorgon blir det andra bullar, ja helvete.
 
jag är - helt på allvar nu - ett vrak. jag gör ingenting om dagarna, fastän jag har tusen saker på att-göra-listan. 
jag vill skriva så mycket nu. vill skriva tusen saker, utförligt och köret.
 
men nöjer mig för tillfället med att borsta tänderna och säga godnatt. eller så tar jag en cigg och säger godnatt. har inte bestämt mig än.
har ta mig fan bara druckit två öl och ändå. 
 
godnatt mina små. ta hand om er, någon gång skriver jag mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0