rtnhi-ks

Jag gör ingenting nu för tiden. Ingenting vettigt i alla fall.
Jag har massa att göra i skolan men pluggar inte (kommer inte få csn i höst) pga trött på't. Får underkänt på tentan och skriver ingenting av resten. Jag kollar på filmer och youtubeklipp och glömmer att laga mat. Jag försöker låta bli att tänka för mycket på olyckligheter som inte borde vara det, jag  försöker låta bli att vara så här jävla jobbig så att jag inte blir trött på mig själv. 
Jag panikar för att en snubbe inte gillar mig och sen panikar jag för att jag panikar för det är fan inte jag att bli sån; det passar inte in på resten av min personlighet; jag är inte sån här och går igenom en slags personlig kris.
Jag klarar inte det här längre. Jag vet inte vad jag ska göra för att bli glad igen. 
 
inget känns rätt längre

Kommentarer
Postat av: Ebba

Finis. <3

2014-05-21 @ 21:00:33
URL: http://dujagdu.blogg.se
Postat av: cc

gosssi

2014-05-24 @ 15:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0