uppdatering

liten uppdatering kanske vore på sin plats. 
- var ju i london. sammanfattning: <34590184
- har blivit nominerad till pubtjänsteman på blekingska. alltså ??????? så typiskt mina vänner när de är fulla att göra så. jag vill ju inte jobba på puben what the actual fuck. ska försöka ändra så jag får jobba på radion eller klubben istället.
- borde plugga men har verkligen noll motivation. nej fan inte ens borde utan MÅSTE
- ska med 99% säkerhet börja plugga något annat i höst.
- valborg var så himla roligt alltså verkligen. så sjukt mycket folk att man föll död ner på marken typ + varmt + alkohol + dans + vänner
 
livet e gött men ett helvete på samma gång. har svårt att bestämma mig för vad som överväger.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0